ضربات سنگین مقاومت فلسطین به اشغالگران در یک مسیر حیاتی در غزه

یک منبع آگاه در میان نیرو‌های فلسطینی از مقاومت شجاعانه این نیرو‌ها در برابر عناصر ارتش رژیم صهیونیستی که قصد پیشروی زمینی در محور‌های مختلف نوار غزه را دارند خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 02November 2023

ضربات سنگین مقاومت فلسطین به اشغالگران در یک مسیر حیاتی در غزهبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، یک منبع در نیرو‌های مقاومت فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین درباره تحولات میدانی غزه اظهار داشت: اشغالگران صهیونیست در حال حاضر تلاش می‌کنند در چند محور در نوار غزه پیشروی کنند. این عناصر از سمت شهرک اشغالی سدیروت پیشروی کرده و می‌کوشند بیت حانون را از ورودی جنوبی آن محاصره کرده و از مناطق شمالی نوار غزه جدا کنند.

این منبع تصریح کرد: جبهه شمالی نوار غزه در حال حاضر به شدت درگیر است. اشغالگران صهیونیست همچنین قصد دارند به سمت مناطق شمالی از محور اردوگاه الشاطی پیشروی کنند.

وی اضافه کرد: ما از همین جا اعلام می‌کنیم که نیرو‌های مقاومت فلسطین تمام این تلاش‌های اشغالگران صهیونیست را ناکام گذاشته‌اند. رویارویی نیرو‌های مقاومت با اشغالگران صهیونیست در مسیر دریایی نزدیک به اردوگاه الشاطی که یک مسیر حیاتی به شمار می‌رود باعث شد خسارات گسترده‌ای به دشمن صهیونیستی وارد آید.

این منبع آگاه بیان کرد: عناصر اشغالگر از محور قریش واقع در جنوب غرب نوار غزه قصد پیشروی داشتند که با مقاومت شجاعانه نیرو‌های فلسطینی و حملات خمپاره‌ای آن‌ها رو به رو شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار