رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان:

کامیون کشنده با 30 هزار لیتر سوخت قاچاق توفیق شد

سرهنگ «ریاحی» از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 200 میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ - 01November 2023

کامیون کشنده با 30 هزار لیتر سوخت قاچاق توفیق شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «کامران ریاحی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به قاچاق سوخت قاچاق می کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم دریافتند خودروی مذکور در مسیر محور مواصلاتی اصفهان – شیراز در حال تردد است که بلافاصله اکیپ گشت خودرویی این پلیس در محور مذکور مستقر و در یک عملیات ویژه این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبرو مجوزهای قانونی بود گفت: در ادامه پس از هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازدید بعمل آمد که در نتیجه 3 هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود کشف شد.

این مسئول ارزش سوخت مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 7 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: در این رابطه فرآورده های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها