رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان

«انصاری» با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: باید در این روز ابعاد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه برای جهانیان آشکار شود.
کد خبر: ۶۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 01November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «موسی انصاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به جنایات هولناک حکومت جعلی اسرائیل در فلسطین و غزه، اظهار داشت: متاسفانه هرروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین توسط این رژیم ظالم هستیم.

وی با اشاره به سکوت جامعه بین‌الملل، سازمان‌های حقوق بشر و مجامع عمومی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امام خمینی (ره) همواره ماهیت این رژیم و خطر آن برای بشریت را به جهانیان گوشزد می‌کرد و اگر در زمان مناسب جامعه اسلامی همت کرده بود امروز این رژیم ستمگر وجود نداشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان، ادامه داد: لازم است فضای جامعه و افکاری عمومی برای یوم‌الله ۱۳ آبان آماده شود همچنین باید در این روز ابعاد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه برای جهانیان آشکار شود.

انصاری عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح در شهرکرد آغاز می‌شود، حرکت مردم نیز از چهارراه بازار به سمت چهارراه فردوسی و چهارراه ابوعلی سینا خواهد بود، ادامه مراسم نیز در مصلی امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی_مشاور عالی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های متنوعی که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، اجرای سرود دانش‌آموزان، برپایی ایستگاه عکس یادگاری، حضور گروه هنری هزاردستان سفید با رویکرد استکبارستیزی و حمایت از مردم غزه، اجرای مسابقه آدمک‌های خاص شیطانی برای کودکان و نوجوانان و... از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار