نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم حضور پررنگ در راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام والمسلمین «نکونام» با تاکید بر لزوم حمایت جهانیان به ویژه کشور‌های اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، گفت: مردم باید با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.
کد خبر: ۶۲۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 01November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به به محتوا‌های مهم این روز، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله محتوا‌های مهم روز ۱۳ آبان است که باید تبیین شوند چراکه احتمال دارد دشمن با تحریف حقایق سعی در تغییر جایگاه ظالم و مظلوم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سفارت آمریکا به مرکز فساد و توطئه در ایران تبدیل شده بود، افزود: این سفارت به صورت مداوم در مسیر حرکت انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی می‌کرد به همین جهت نیز تسخیر آن مورد تایید امام خمینی (ره) قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای آزادسازی جاسوسان خود، ادامه داد: پس از اینکه تلاش‌های آمریکا در این زمینه نتیجه‌ای در پی نداشت درنهایت سعی داشتند با زور به هدف خود دست پیدا کنند، اما به خواست خداوند حادثه صحرای طبس رخ داد و همگان دریافتند خداوند حامی انقلاب اسلامی است.

نکونام با بیان اینکه همچنان دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران ادامه دارد، عنوان کرد: مردم ایران هرسال پرشور‌تر از سال گذشته در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت می‌کنند تا نشان دهند هرگز ظلم و جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است باید زمینه حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با استفاده از حمایت آمریکا در غزه مرتکب چه جنایاتی می‌شود البته این موضوع جز آشکار شدن چهره حقیقی و ذات پلید آمریکا و اسرائیل ثمره‌ای نخواهد داشت.

نکونام در پایان با تاکید بر لزوم حمایت جهانیان به ویژه کشور‌های اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار