در موزه مرکزی شهدا رخ داد؛

ادای احترام گردشگر ایتالیایی به شهدای دفاع مقدس

گردشگر اهل کشور ایتالیا در بازدید از موزه شهدا با ابراز خرسندی از برپایی موزه شهدا گفت: شهدا برای تحقق آرمان‌های خود شامل برچیدن بساط ظلم، تبعیض و زدودن بی عدالتی از زوایای مختلف جامعه جان خود را فدای دین و کشور کردند.
کد خبر: ۶۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 01November 2023

ادای احترام گردشگر ایتالیایی به شهدای دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جان ماریا» ملقب به «جیمی» که ملیت ایتالیایی دارد، در بازدید از موزه مرکزی شهدا اظهار داشت: این خیلی خوب است که برای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه‌ای برپا شده، شهدا برای تحقق آرمان‌های خود شامل بر چیدن بساط ظلم، تبعیض و زدودن بی‌عدالتی از زوایای مختلف جامعه جان خود را فدای دین و کشور کردند.

جان ماریا افزود: آن‌ها در این مسیر بسیار ثابت قدم بودند و از هیچ‌گونه ایثاری دریغ نورزیدند، خیلی خوشحالم که امروز از این مکان بازدید کردم.

موزه مرکزی شهدا از جاذبه‌های گردشگری استان تهران است که در خیابان طالقانی واقع شده است، این موزه در سال ۱۳۵۹ پس از شروع جنگ تحمیلی برپا شد.

موزه شهدا دارای ۱۶ گالری است که در آن اشیاء و وسایل به جامانده از شهدا، کتاب‌های مربوط به جنگ و دفاع مقدس، وقایع انقلاب و مواردی دیگر نمایش داده می‌شود عکس‌ها، قرآن، لباس، سجاده، نوار‌های سخنرانی، مقالات، تسبیح و سایر وسایل شهدا در این موزه را می‌توانید ببینید.

موزه شهدا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ پذیرای علاقمندان به حوزه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار