وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پدافند غیرعامل از ابزارهای مهم اقتدار ملی است/ دولتمردان غربی شریک جرم صهیونیست‌ها هستند

«مرتضوی» پدافند غیرعامل را عاملی استحکام‌بخش در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی دانست و گفت: پدافند غیرعامل می‌تواند پایه دفاع و از ابزارهای اقتدار ملی هر کشوری باشد.
کد خبر: ۶۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 31October 2023

پدافند غیرعامل از ابزارهای مهم در اقتدار ملی است/ جنایات رژیم صهیونیستی ناکارآمدی سازمان‌های بین‌الملل را پیش از گذشته نمایان کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (سه‌شنبه) در اولین همایش پدافند غیرعامل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه امروز شاهد جنگی نابرابر در غزه هستیم، اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ کفار و اسلام بوده و جنگ بین اسلام و کفر پایان‌ناپذیر است.

مرتضوی با بیان اینکه امروز برخی از کشور‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، گفت: قطعاً سران این کشورها شریک این جنایت‌ها هستند و باید پاسخگو باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوادث اخیر ناکارآمدی سازمان‌های بین‌الملل بیش از گذشته نمایان شده است. جنگ امروز صحنه‌ای از اقتدار در اوج مظلومیت است.

وی عنوان کرد: امروز فلسطینیان در مقابل دشمنی تا بن دندان ملسح و کشورهایی که مجهز به به‌روز‌ترین سلاح‌ها هستند، ایستاده‌اند.

مرتضوی با تأکید بر اینکه کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌صورت رسمی از رژیم‌کودک‌کش اسرائیل حمایت می‌کنند، گفت: رزمندگان مقاومت بزرگترین ضربه را به این کشورها زده‌اند و این کشورها نیز با حمایت از اسرئیل از زنان و کودکان غزه انتقام‌ می‌گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پدافند غیرعامل به تعبیری یعنی استحکام بخشیدن به امورات برای پیشگیری از حوادث احتمالی، افزود: پدافند غیرعامل می‌تواند پایه دفاع و از ابزارهای اقتدار ملی هر کشوری باشد.

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل باید در حوزه اقتصادی، دفاعی اعم از نرم‌ و سخت، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور پیدا کند.

مرتضوی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در حوزه اقتصادی یعنی همان «اقتصاد مقاومتی» که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کردند، گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد درو‌ن‌زا و برون‌گراست و اقتصادی است که با تحریم تهدید نمی‌شود و پایدار و ماندگار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بخش فرهنگ امروز باید به موضوع پدافند غیرعامل پرداخته شود، خاطرننشان کرد: دشمن در حوزه فرهنگی برنامه‌ها و توطئه‌های بسیاری دارد که باید در این حوزه برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار