رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

عمل به قانون بهترین راه تأمین سلامت انتخابات است

«رضانیا» با اشاره به اینکه امنیت و سلامت شاخصه‌های اصلی انتخابات در جمهوری‌اسلامی است، گفت: عمل به قانون بهترین راه تأمین سلامت انتخابات است و باید در این مسیر قوانین را به خوبی بشناسیم و به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 30October 2023

عمل به قانون بهترین راه تأمین سلامت انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و رئیس ستاد انتخابات استان در دوره‌ی آموزشی ویژه بخشداران مستقل استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و همدان که به میزبانی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و سلامت دو شاخصه‌ی اصلی انتخابات در جمهوری‌اسلامی است و مدیران موظفند برای جلوگیری از اقدامات دشمنان در جهت بی‌ثبات‌کردن و ناآرام ساختن فضای انتخابات، تلاش کنند.

وی افزود: در استان همدان افزایش ۳۰ درصدی ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی را شاهد بودیم که اتفاق مبارکی است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ثبت‌نام و حضور گرایش‌ها و سلایق سیاسی مختلف در انتخابات نشان از یک حماسه‌ی سیاسی در اسفندماه دارد، تصریح کرد: حفظ سلامت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمل به قانون بهترین راه تأمین سلامت انتخابات است و باید در این مسیر قوانین را به خوبی بشناسیم و به آن عمل کنیم.

رضانیا متذکر شد: اجرای قانون در راستای سلامت انتخابات باعث افزایش اعتماد عمومی و در نتیجه افزایش سرمایه‌اجتماعی و مشارکت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار