مسوول دبیرخانه ادیان توحیدی ایران:

صهیونیست‌ها مانند داعش با سوءاستفاده از نام دین مرتکب جنایت می‌شوند

راهدان گفت: امروز صهیونیست‌ها همانند گروه افراطی داعش در تداوم همان جنایت‌ها با سوء‌استفاده از نام دین آسمانی یهود، مرتکب جنایات فراوانی می‌شوند و در سرزمین فلسطین به آدم‌کشی و جنایت روی می‌آورند.
کد خبر: ۶۲۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ - 30October 2023

صهیونیست‌ها مانند داعش با سواستفاده از نام دین مرتکب جنایت می‌شوندگزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «فریبرز راهدان» روز دوشنبه با قرائت بیانیه دبیرخانه ادیان توحیدی در تجمع کلیمیان استان اصفهان اظهار داشت: تاریخ بشر پُر از مدعیانی است که به نام دین مرتکب جنایات شنیع شده‌اند.

وی ادامه داد: آنان در حقیقت پیروان رسولان الهی نیستند؛ بلکه فریبکارانی‌اند که برای دستیابی به مطامع شیطانی و پیشبرد اهداف نامقدس خود، جامه دین بر تن کرده و چهره معنوی و نورانی دین را آلوده ساخته‌اند.

مسوول دبیرخانه ادیان توحیدی اظهار داشت: پیام‌آوران ادیان و رسولان الهی، آموزه‌های آسمانی خود را بر پایه نوعدوستی، برادری، صلح و آرامش بنا نهاده و همواره هم در شریعت و هم در سلوک خود، مُنادی صلح و مدارا بوده‌اند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه ادیان توحیدی متشکل از جامعه زرتشتیان، کلیمیان، صابئین مندابی، ارامنه، آشوریان، و مسلمانان، ضمن اعلام پایبندی مجدد به آموزه های مشترک ادیان که همانا نوعدوستی، عدالت‌ورزی، برادری، معنویت‌گرایی، دینداری و همزیستی مسالمت‌آمیز است، فجایعی را که امروز بدست رژیم اسراییل در سرزمین فلسطین و غزه اتفاق می‌افتد را بشدت محکوم می کند و انزجار خود را از آن اعلام می دارد.

راهداران افزود: این دبیرخانه از رهبران دینی و جامعه دینداران بویژه پیروان ادیان توحیدی در سراسر جهان می‌خواهد که با برپایی تجمع و صدور بیانیه و استفاده از فضای رسانه‌ای، مرز خود را با افراط گرایان و خشونت طلبان اعلام کنند و برای پایان این جنایت‌ها چاره‌ای بیندیشند.

وی اظهار داشت: دبیرخانه ادیان توحیدی امید دارد که همه انسان‌ها با دریافت پیام حقیقی ادیان در کتاب های مقدس، آموزه‌های قُدسی و آسمانی ادیان الهی را پیشه خود سازند و در مسیر استقرار عدالت و معنویت گام بردارند و چهره حقیقی دین را از مدعیان دروغین آن جدا سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها