مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر پایان آبان ماه به اتمام می‌رسد

«ربیعی» گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان براساس پیش‌بینی انجام شده از ۱۳ تیر سال جاری همزمان با رونمایی از پوستر این جشنواره آغاز شد، مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ آبان ماه درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 30October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان ربیعی» مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان براساس پیش‌بینی انجام شده از ۱۳ تیر سال جاری همزمان با رونمایی از پوستر این جشنواره آغاز شد، مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ آبان ماه درنظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جشنواره کشوری نسبت به سال‌های قبل زودتر برگزار می‌شود، مهلت ارسال آثار برای انجام داوری، تعیین برگزیدگان و معرفی منتخبین به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و داوطلبان تلاش کنند تا قبل از پایان مهلت مقرر نسبت به بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته در حوزه قضاوت و داوری تجربه موفقی کسب شد و با عنایت به اینکه امر داوری به صورت متمرکز به داورانی از تهران سپرده شد و درنهایت راه بر هرگونه شائبه احتمالی بسته شد در سال جاری هم طبق هماهنگی انجام شده در نظر داریم مجدداً بحث قضاوت را به داوران غیر بومی در تهران بسپاریم که این امر سلامت برگزاری جشنواره را مضاعف خواهد کرد.

ربیعی در پایان با اشاره به اهمیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی دعوت کرد برای ارتقای کیفیت جشنواره و ایجاد فضای رقابت همراه با رفاقت در جامعه رسانه‌ای استان در جشنواره امسال حضور فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار