مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به ۵۱۵ نفر از ایتام چهارمحال و بختیاری

«کبیری» از ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به ۵۱۵ نفر از ایتام چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 30October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «کاظم کبیری» مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی استان و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد شد و براساس این قرارداد مقرر شد از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی اعم از ترمیم، عصب کشی و... به ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان ارائه شود.

وی افزود: غربالگری، ویزیت پزشک عمومی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ایتام تحت پوشش از دیگر اقدمات بسیج جامعه پزشکی در این مدت بوده است.

کبیری ادامه داد: هزینه تأمین اقلام مصرفی موردنیاز توسط مؤسسه خیریه بوتراب متقبل شده و دندان‌پزشکان، پزشکان بسیجی و همچنین یونیت، ابزار مربوطه و... توسط بسیج جامعه پزشکی تأمین شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) عنوان کرد: این اعزام به دلیل همکاری بالای بسیج جامعه پزشکی استان و تأمین نیروی انسانی بومی تخصصی بسیجی همچنین تأمین سایر اقلام سرمایه‌ای و ابزار به بهترین نحو انجام شد و مورد استقبال مدیران مؤسسه خیریه قرار گرفت و از هزینه‌های جانبی اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب به نحو مؤثری کاسته شد.

وی اضافه کرد: اهم اقدامات و خدمات ارائه شده پس از ۶ روز کاری شامل ۲ هزار و ۱۴۰ نفر خدمت به ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان بوده است.

کبیری در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت ۵۱۵ نفر از ایتام از یک هزار و ۲۵۵ خدمت ترمیم دندان، ۳۸۵ ویزیت پزشک عمومی، ۱۰۰ خدمت زنان و مامایی (مادران ایتام)، تشکیل ۴۰۰ پرونده الکترونیکی سلامت و ۴۰۰ آموزش سبک زندگی سالم، بهداشت عمومی و فردی، تغذیه سالم، روانشناسی و مشاوره بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار