فرمانده سپاه حضرت عباس (ع):

بسیج دانش‌آموزی سمبل و نماد استکبارستیزی است

سردار محمدی‌اصل با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی سمبل و نماد استکبارستیزی است گفت: ایمان، علم و بصیرت سلاح دانش‌آموزان در جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۶۲۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 30October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی‌اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز (دوشنبه) همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در دفتر فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) با جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نمونه بسیج دانش‌آموزی دیدار کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در این دیدار به تبیین ویژگی‌های نوجوان موفق پرداخت و گفت: استکبار ستیزی اصل مهم در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت است.

وی به تبیین نقش دانش‌آموزان در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: دانش‌آموزان ما با سلاح ایمان و تقوا برابر ارتش مجهز و از بن تا دندان مسلح استکبار جهانی در قالب رژیم بعث جانانه به مقاومت پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه جنگ ایران و عراق از لحاظ  زمانی یک و نیم برابر جنگ جهانی بود گفت: رزمندگان ایران با تأسی از سید و سالار شهیدان و اصحاب باوفایش سر دادند، تکه تکه شدند، اما ایران اسلامی را یکپارچه و متحد نگه داشتند.

وی به گنجینه‌های دوران ماندگار و طلایی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز علی‌رغم ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های طاقت فرسا در سایه توکل و ایمان به خداوند متعال جهان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در شگفتی و حیرت است.

سردار محمدی‌اصل به نقش معلم و تعلیم‌وتربیت در پرورش انسان‌های فرهیخته پرداخت و گفت: در جنگ نرم امروز هر دانش‌آموز یک دنیا محسوب شده و مدرسه مانند یک ایران است بنابراین معلمان همچون فرماندهان جنگ سخت نقش تعیین کننده در عبور از این برهه دارند.

وی با بیان اینکه امروز هر دانش‌آموز مانند یک لشگر عمل می‌کند گفت: در عرصه جنگ‌نرم هر سرباز باید خوداتکا بوده و آتش به اختیار اقدام به انجام عملیات کند تا بتواند با درهم شکستن سنگر‌های مجازی دشمنان  هجمه‌های حیله و نیرنگ و دروغ عمروعاص‌های زمان را خنثی کنند.

در ادامه این دیدار هرکدام از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی به ارائه دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار