معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

حضور ۱۰ اثر منتخب در بخش پایانی جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

«فرجی» گفت: پس از پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری ۱۰ اثر منتخب برای حضور در بخش پایانی این جشنواره اعلام شده و درحال حاضر ستاد اجرایی فعالیت خود را با تشکیل کمیته‌های مربوطه آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 29October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «شهرام فرجی» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: پس از پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ۱۰ اثر منتخب برای حضور در بخش پایانی این جشنواره اعلام شده و درحال حاضر ستاد اجرایی فعالیت خود را با تشکیل کمیته‌های مربوطه آغاز کرده است.

وی کمیته‌های پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، اجرایی و تشریفات و کمیته حفاظت را از جمله بخش‌های ستاد اجرایی جشنواره بیان کرد و افزود: برنامه زمانبندی اجرای ۱۰ نمایش راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره سی و پنجم نیز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود تا علاقه‌مندان به این رشته هنری در چهارمحال و بختیاری بتوانند در زمان برگزاری جشنواره به تماشای آثار بنشینند.

فرجی ادامه داد: آمفی‌تئاتر امیرکبیر و سالن مهر شهرکرد برای اجرای صحنه‌ای نمایش‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این دور از جشنواره، تعداد آثار راه‌یافته به مرحله نهایی بنا به نظر شورای بازبینی و دبیر جشنواره به ۱۰ اثر افزایش یافت، عنوان کرد: بر این اساس داوران مرحله پایانی می‌توانند سه اثر منتخب استان را برای حضور در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر کشور معرفی کنند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به عنوان باسابقه‌ترین جشنواره و مهم‌ترین رویداد در حوزه تئاتر استان ۱۵ تا ۱۸ آبان امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار