مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

کانون‌های مساجد اردبیل باید به درآمد پایدار برسند

«آمون» گفت: مهمترین دغدغه، آموزش و توانمندسازی اعضای کانون‌ها است که تلاش می‌شود با توانمندسازی به درآمد پایدار برسند.
کد خبر: ۶۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 28October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (شنبه) در نشست هم‌اندیشی با جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: مسجد‌ها مکانی تربیت‌محور هستند که باید به کارکرد اصلی خود بازگردند و سایر مسائل در کنار عرصه تربیت و معنویت در آن‌ها محقق شود، اما اگر کارکردشان تک بعدی باشد و مسائل دیگر حذف شود، جامعه متضرر خواهد شد.

وی افزود: حدود ۲۸ مجموعه در مدیریت مسجد‌ها اثرگذار هستند که این امر موجب برخی موازی‌کاری‌ها شده است و با وجود همه این مسائل، توانمندسازی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مسجد‌ها پیگیری می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل با ابراز امیدواری نسبت به توانمندسازی اعضای کانون‌ها با همکاری جهاد دانشگاهی، بیان کرد: برگزاری رویداد‌های مرتبط با کسب و کار‌های نوپا و نوآور در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، مهارت‌آموزی و ایجاد حلقه‌های کسب و کار پیگیری می‌شود.

وی همچنین ایجاد صندوق حمایت از کسب و کار‌های فرهنگی، مشاغل خانگی، تربیت مربیان قرآنی و مهدکودک‌ها را از دیگر محور‌هایی برشمرد که در هم‌افزایی با جهاد دانشگاهی در راستای توانمندسازی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مسجد‌های استان اردبیل در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار