مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

مهمترین سلاح رزمندگان در دفاع مقدس، معنویت بود

حجت‌الاسلام و المسلمین ‌نوروزی گفت: در جنگ تحميلی و سال‌های دفاع مقدس، جوانان و بسيجيان كشورمان با تجهيزات اندک در مقابل رژيم بعثی ايستادند و پيروز شدند چرا كه مهم‌ترين سلاح آن‌ها معنويت بود.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 28October 2023

مهمترین سلاح رزمندگان در دفاع مقدس، معنویت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست بصیرتی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: امروز مردمان مظلوم غزه روزهایشان را زیر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دشمن با حمایت آمریکا سپری می‌کنند و خود را هر لحظه در آستانه مرگ می‌بینند اما دست از مقاومت برنمی دارند.

وی ادامه داد: در جنگ تحميلی و سال‌های دفاع مقدس، جوانان و بسيجيان كشورمان با تجهيزات اندک در مقابل رژيم بعثی ايستادند و پيروز شدند چرا كه مهم‌ترين سلاح آن‌ها معنويت بود.

این مسئول عنوان کرد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله اساسی ترين موضوعات در زمان فعلی است زيرا با نشر و نهادينه‌ سازی در تمام اقشار مختلف می توان بر اکثر مشکلات غلبه کرد. ما باید گنجینه‌های دفاع مقدس را  استخراج و به عنوان گفتمان دفاع مقدس از آن استفاده و به نوجوانان و جوانان مان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها