در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان‌های (HONLAP) مطرح شد؛

تاکید ایران بر سهم جامعه بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه (HONLAP) بر سهم جامعه بین الملل در ایفای نقش حمایتی و پشتیبانی از کشورهای خط مقدم به ویژه کشور ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 28October 2023

تاکید ایران بر سهم جامعه بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایرج کاکاوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در صدر هیئتی از جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، انعکاس فعالیت‌های مقابله‌ای کشور ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان و اخذ تصمیمات در حوزه مقابله هدفمند‌تر با مواد مخدر، در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان‌های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که در کشور اندونزی برگزار می‌شود، شرکت کرد.

سردار کاکاوند در نخستین روز این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مقابله‌ای و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر بر سهم جامعه بین الملل در ایفای نقش حمایتی و پشتیبانی از کشور‌های خط مقدم به ویژه کشور ایران تاکید کرد.

دستور کار چهل و پنجمین نشست روسای سازمان‌های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که با حضور ۱۰۴ شرکت کننده از ۲۷ کشور که مجری قانون هستند برگزار می‌شود، توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و زیر منطقه‌ای در غلبه بر مشکلات مواد مخدر و مقابله با آن در سطح جهانی است.

چهل و پنجمین نشست روسای سازمان‌های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی آژانس ملی مواد مخدر اندونزی و با محوریت سازمان ملل برگزار می‌گردد، حاکی از تلاش‌های جهانی برای مبارزه با تهدید مواد مخدر است.

بر اساس این گزارش، در مورد نتایج اجرای توصیه‌های مطرح شده در چهل و چهارمین نشست که در سال گذشته در بانکوک برگزار شد نیز تشریک مساعی و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها