امام جمعه موقت اصفهان:

کشتار مردم و تخریب بیمارستان‌ها و امثال آن نشان از ناتوانی رژیم صهیونسیتی است

آیت‌الله «مهدوی» گفت: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه، کشتار مردم و تخریب بیمارستان‌ها و امثال آن روی آورده است.
کد خبر: ۶۲۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 27October 2023

کشتار مردم و تخریب بیمارستان‌ها و امثال آن نشان از ناتوانی رژیم صهیونسیتی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته شهر اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد داخلی و ایستادگی در برابر دشمنان خارجی از مصادیق تقوای الهی است.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به مناسبت هشتم آبان و سالروز شهادت «حسین فهمیده» افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، باعث شده که امروز نوجوانان فلسطینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: حضور دانش آموزان در بسیج دانش آموزی و ارتقای تلاش علمی و فرهنگی اقدامی ارزشمند است و به نوعی اعلام این است که پای کار اسلام و نظام ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت حفظ حجاب در جامعه، ادامه داد: گاهی مشاهده می‌شود برخی سعی دارند با بهانه‌های مختلف از جمله اغتشاشات، نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب کوتاهی کنند و لذا لازم است نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان و فرهیختگان حوزوی در ترویج اخلاق در جامعه اقدام کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مسأله غزه، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و با تخریب یک بیمارستان هزاران نفر را به شهادت رساند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: صبر و مقاومت مردم غزه در روزهای اخیر ستودنی است و از جمله می‌بینیم پدری نوجوان شهید خود را در دست گرفته و به فرزندش افتخار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم غاصب در دوراهی مرگ قرار گرفته است، زیرا در صورت سکوت مرگش حتمی است و در صورت مقابله توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد و در این راستا سعی دارد با جنایت علیه مردم مظلوم غزه پایان خود را به تأخیر بیاندازد که این راه هم پایانش نابودی و ذلت است، هم پیمان‌های رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا نیز با شرایطی مشابهی روبرو هستند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اعلام انزجار و تنفر عمومی مردم جهان از اسرائیل جنایت کار و حامیانش، اغاز مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، تخریب بخشی از زیرساخت‌های اقتصادی رژیم غاصب و عزت جبهه مقاومت از جمله دستاوردهای عملیات «طوفان الاقصی» بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع جنگ اخیر فلسطین، راهپیمایی‌های چندصد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی علیه دولت رژیم اشغالگر برپا شد و امروز نیز اختلاف در دل دولت رژیم صهیونیستی افزایش یافته در این راستا امیدواریم هرچه زودتر مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار