در مراسم اولین سالگرد نخبه شهید حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ؛

وزیر کشور: آینده آمریکا فروپاشی خواهد بود/ امروز رژیم‌صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار دارد

وحیدی با بیان اینکه ما از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم، گفت: برای ما مشخص است که آینده آمریکا فروپاشی خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 24October 2023

وزیر کشور: آینده آمریکا فروپاشی خواهد بودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور، امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت «سید فریدالدین معصومی» نخبه شهید حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که در مسجد جامع دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیةالله (عج) برگزار شد، با اشاره به آیه «من المومنین رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» به تبیین این آیه و مقایسه آن با زندگی شهید «سید فریدالدین معصومی» پرداخت و با بیان اینکه جلسات بزرگداشت شهدا، جلسه‌ای سرشار از شور، شعف و حماسه است، اظهار داشت: شهید زنده و هدایتگر است و این ستارگان بزرگ در آسمان انقلاب اسلامی ایران هر زمان افروخته می‌شوند و نور جدید می‌تابانند تا ما به راه بیاییم.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در پی آن است تا انسان‌ها را به اوج سعادت برساند و جامعه را به واسطه انسان‌های مطهر، طاهر کند، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان که این راه را باز کردند، به ما فهماندند که این راه به پیروزی منتهی خواهد شد.

وی به مقاومت ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: فرهنگ شهادت در میان ملت فلسطین، در برابر ارتشی که خود را بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه و چهارمین ارتش دنیا می‌داند، جاری است؛ لذا رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از پس آن‌ها بربیاید و آمریکایی‌ها برای پشتیبانی از آن‌ها ناو اعزام می‌کنند. این قدرت‌آفرینی ملت فلسطین برگرفته از فرهنگ شهادت است.

«وحیدی» تأکید کرد: راهی که انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و خانواده معظم آن‌ها به ما نشان دادند، امروز می‌تواند عزم توطئه‌گران را در هم شکسته و بر هر اراده‌ای پیروز شود و راه موفقیت باشد.

وی با بیان این‌که امروز راهی که جهان غرب پیش گرفته به پوچی منتهی خواهد شد و هرجایی که ما در آن مشکلاتی داریم، همان‌جایی است که از فرهنگ غرب الگو گرفتیم، گفت: خون هر شهید، جریانی را به‌راه می‌اندازد و خداوند نمی‌گذارد که خون شهیدان پایمال شود و جریان ظلم، ستم و حاکمیت شیطان را به‌هم خواهد می‌ریزد.

وزیر کشور به حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره و تصریح کرد: خبیث‌تر از کسانی که این جنایت را انجام دادند، کسانی هستند که در همان ایام می‌گفتند که این حادثه کار خود نظام است؛ این درحالی است که امروز نیز برخی افراد در موضوع فلسطین، حماس را متهم می‌کنند؛ این افراد اگر دین ندارند، لااقل آزاده باشند.

«وحیدی» با بیان این‌که جریان «شهادت» پرده‌ها را از روی انسان‌ها کنار می‌زند و مشخص می‌کند که چه‌کسی در چه جبهه‌ای قرار دارد، بیان داشت: کسانی که بیشتر از این نظام سوءاستفاده کرده‌اند، مدعی هستند و آن‌هایی که در راه این نظام خون و فرزندان خود را دادند، پایه‌های مستحکم این نظام هستند.

وزیر کشور تأکید کرد: خداوند آخر کار را برای ما مشخص کرده است و ما فقط باید آن را باور کرده و حرکت کنیم؛ بنابراین ما از هیچ قدرتی نمی‌ترسیم؛ چراکه برای ما مشخص است که آینده آمریکا فروپاشی خواهد بود.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که امروز رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز همه دنیا، نه‌فقط در کشورهای اسلامی؛ بلکه در آمریکا و کشورهای غربی و حتی غیرمسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات می‌کنند.

وی افزود: جریان مردمی جهان امروز علیه رژیم صهیونیستی هستند و مرتجعان عرب که در پی تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند نیز شکست خوردند. همچنین در سرزمین‌های اشغالی نیز رژیم‌صهیونیستی نگرانی دارد. آن‌ها نگران هستند که سید حسن نصرالله چه می‌خواهد بگوید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار