مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع):

فاجعه بمباران بیمارستان فلسطین پیشرانی برای نابودی صهیونیست است

حجت‌الاسلام «نجاری» با اشاره به فاجعه بمباران بیمارستان فلسطین اشغالی توسط رژیم کودک‌کش صهیونیست، گفت: این فاجعه پیشرانی برای نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیست خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 19October 2023

فاجعه بمباران بیمارستان فلسطین پیشرانی برای نابودی صهیونیست استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «الیاس نجاری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در جمع خانواده‌های روحانیون شاغل در سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تسلیت فاجعه بمباران بیمارستان فلسطین اشغالی توسط رژیم کودک‌کش صهیونیست اظهار داشت: به لطف خدا، این فاجعه پیشرانی برای نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیست خواهد بود.

وی افزود: روحانیون شاغل در سپاه سه شناسنامه دارند که اولین شناسنامه همان شناسنامه هویتی آنان است که توسط ثبت احوال صادر می‌شود، دومین شناسنامه آنان به هنگام ورود به حوزه علمیه و با عنوان سرباز امام زمان (عج) است و سومین شناسنامه نیز به هنگام ورود به سپاه و با عنوان سرباز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی صادر می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: ایشان در جمع سپاهیان فرمودند «پاسداران نباید شناسنامه خود را فراموش کنند که این شناسنامه همان سربازی انقلاب است».

وی ضمن تجلیل از خانواده‌های روحانیون پاسدار افزود: صبر و شکیبایی همسران و فرزندان شما بسیار مهم است و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد.

نجاری گفت: همسران روحانیون پاسدار نیز دو شناسنامه دارند که یکی شناسنامه هویتی و دیگری نیز شناسنامه همسری یک روحانی و یک پاسدار است و از آنجایی که جایگاه همسران بعد از ازدواج با یک روحانی تغییر می‌کند انتظارات از او نیز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: لباسی که یک روحانی می‌پوشد لباس پیامبر اکرم (ص) است، در نتیجه تکلیف او سنگین‌تر می‌شود و انتظاراتی که از همسر او و فرزندان او است بیشتر خواهد شد، زیرا مسئولیت و جایگاه برای ما تکلیف‌آور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از جمله کسانی باشیم که قلب مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حق ایشان را خوشحال کنیم پس رفتار و گفتار و اخلاق ما نیز باید در خانه و جامعه با دیگران متفاوت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار