برپایی نمایشگاه اسوه استانی بسیج در شهرکرد

نمایشگاه اسوه استانی بسیج چهارمحال و بختیاری در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۲۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 19October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسوه استانی بسیج استان، اظهار داشت: آنچه در این نمایشگاه شاهد بودیم، حاکی از حضور فعال بسیج و پایگاه‌های بسیج در تمامی عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولید، اشتغال و... است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه صنایع خانگی، ایجاد تسهیلات برای مردم و ساخت مسکن محرومین، افزود: بسیج در دل سپاه یک مجموعه درخشنده، فعال و بالنده است.

سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه استانی اسوه بسیج به مدت سه روز در محل امامزادگان دومعصوم سلام الله علی‌ها شهرکرد دایر شده که از مجموع پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، ۲۴ پایگاه بسیج برادران و خواهران از شهرستان‌های مختلف موفق به حضور شده‌اند که با نظر کارشناسان سپاه استان رده‌های برتر کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ قرارگاه طرح اعتلای بسیج در چهارمحال و بختیاری، افزود: شاهد فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف تحت فرماندهی ۱۱ قرارگاه با رویکرد مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی هستیم که اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های دفاعی امنیتی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت، فرهنگی و فضای مجازی و ... انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار