معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

درخشش هنرمندان خراسان رضوی در هفتمین جشنواره ملی فانوس

«اسکافی» گفت: هنرمندان خراسان رضوی در هفتمین جشنواره ملی فانوس در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، پادکست و موسیقی باکلام حائز مقام شدند.
کد خبر: ۶۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 19October 2023

درخشش هنرمندان خراسان رضوی در هفتمین جشنواره ملی فانوس«مرتضی اسکافی» معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فانوس اظهار داشت: این جشنواره در کشف استعدادها نقش تعیین کننده‌ای دارد و هنرمندان با نقش‌آفرینی در این جشنواره و تولید آثار فاخر به لحاظ کمی و کیفی باعث ارتقای جشنواره فانوس می‌شوند.

وی افزود: خراسان در بستر تاریخ، مهد هنر و ادب بوده و هست و هنرمندان معاصر این سرزمین با خلق آثار در عرصه‌های مختلف که بخشی از آن‌ها در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حائز مقام شده‌اند پایبندی خود را به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به اثبات رساندند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی فانوس در استان آذربایجان شرقی یادآور شد: هنرمندان استان خراسان رضوی ۱۷۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه استانی هفتمین جشنواره ملی فانوس ارسال کردند که بعد از بررسی‌ آثار، ۱۷ اثر به مرحله کشوری راه یافت که از بین آن‌ها سه اثر حائز رتبه شد.

اسکافی با بیان اینکه هنرمندان خراسانی در این جشنواره حضور خوبی داشته‌اند و امیدواریم این حضور سال به سال تقویت شود، تصریح کرد: در هفتمین جشنواره ملی فانوس «عباس جانفدا» با اثر «نظاره بر نظر» رتبه دوم در بخش تئاتر صحنه‌ای، «سارا اکبری» با اثر «غربت تا قربت» رتبه دوم در بخش پادکست و «سعید نصرآبادی» با اثر «ایران قهرمان» رتبه دوم در رشته موسیقی باکلام از هنرمندان خراسان رضوی حائز مقام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها