در آئین اختتامیه جشنواره ملی هنری فانوس مطرح شد؛

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی: گنجینه دفاع مقدس باید با زبان هنر و سینما برای نسل جوان به تصویر کشیده شود

«تراب محمدی» گفت: در کربلای بیمارستان غزه بیگناهان زیادی به خون خود غلطیتید بی‌شک در تاریخ از این حجم شرارت خواهند نوشت البته در تاریخی که دیگر اسراییل نخواهد بود.
کد خبر: ۶۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ - 19October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی هنری فانوس اظهار داشت: دفاع مقدس یک اتفاق صرفا تاریخی نیست که با گذر زمان به تاریخ بپیوندد، بلکه دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی در لحظه‌های زندگی ما در جریان است.

محمدی با بیان اینکه دفاع مقدس ظرفیت‌های زیادی دارد که باید به جوانان و نوجوانان منتقل شود، گفت: گنجینه دفاع مقدس باید با زبان هنر و سینما برای نسل جوان به تصویر کشیده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قهرمان‌های واقعی از بین مردم عادی برخواسته می‌شوند، این قهرمانان به خاطر اعتقاد و ایمانشان در قسمتی از تاریخ بر می‌خیزند و وضعیت را اداره می‌کنند.

وی بهره گیری از قاب متنوع و جذاب هنری، گفتمان سازی هنر دفاع مقدس مبتنی بر منویات فرمانده کل قوا، تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در قاب هنر و رسانه، تبدیل دانش ضمنی به دانش تصویری، ارتقاء کیفیت تولیدات هنری و سینمایی، گسترش ارتباط جذب هنرمندان شیفته فرهنگ شهادت، ارتباط موثر و جذاب با نسل جوان را از اهداف شش‌گانه این جشنواره برشمرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ پیامی که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست، اذعان کرد: جهاد تبیین ضرورتی است که رهبر انقلاب بار‌ها آن را متذکر شده‌اند امروز بخش مهمی از این ضرورت بر عهده‌ی هنرمندان و آثار تولیدی است.

محمدی با اشاره به تحولات غزه متذکر شد: در کربلای بیمارستان غزه بیگناهان زیادی به خون خود غلطیتید بی‌شک در تاریخ از این حجم شرارت خواهند نوشت البته در تاریخی که دیگر اسراییل نخواهد بود.

انتهای پیام/ مریم جلیلی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار