خشم آزادی خواهان طومار ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را درهم خواهد پیچید

شورای مرکزی روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 18October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، شورای مرکزی روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان مملو از مجروحان فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست.

این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشور‌های مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دولت استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

بی شک این کشتار‌ها خشم مسلمانان و آزادی خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می‌دارد روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۶ با اجتماع در میدان امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون علیهم السلام شهرکرد با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، استکبار جهانی و صهیونیست‌های پلید را محکوم خواهیم کرد.

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار