در اجتماع دانشجویان دانشگاه فردوسی:

دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نثار «خون»؛ هزینه آزادی فلسطین/ بمباران بیمارستان «المعمدانی» جرقه‌ای بزرگ برای نابودی اسرائیل شد

«فارس» گفت: دیروز یک کشتار وحشیانه و بی‌سابقه بود، اما هزینه آزادی فلسطین را که خون باشد با افتخار می‌دهیم و هیچ ترسی از این بابت نداریم.
کد خبر: ۶۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ - 18October 2023

دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نثار «خون»؛ هزینه آزادی فلسطین/ بمباران بیمارستان «المعمدانی» جرقه‌ای بزرگ برای نابودی اسرائیل شدبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از مشهد، «محمد فارس» دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه اجتماع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل جنایتکار بود، وقتی که مقاومت شروع شد، یعنی خدا هم با ماست.

وی افزود: هیچگاه ما پیش‌بینی اینچنین نبردی را نداشتیم و از حمله با سنگ به حمله با موشک‌هایی که توسط خود جوانان فلسطینی تولید شده، رسیدیم و قطعاً تا نابودی ابدی به این نبرد ادامه می‌دهیم.

فارس ادامه داد: دیروز یک کشتار وحشیانه و بی‌سابقه بود، اما هزینه آزادی فلسطین را که خون باشد با افتخار می‌دهیم و هیچ ترسی از این بابت نداریم.

دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ملت فلسطین ۷۵ سال است که در حال مبارزه با رژیم صهیونسیتی است و در طول این سال‌ها شهدای زیادی تقدیم کردیم، تأکید کرد: انفجار بیمارستان و کشتار مادران و کودکان، اولین اقدام جنایتکاران صهیونیسم نبود و آخرین آن هم نیست، اما جرقه بزرگی برای نابودی اسرائیل بود.

وی گفت: فلسطین و مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان است و همه مسلمانان باید در مسیر آزادی قدس شریف مشارکت کنند و ما به رسیدن روز بزرگ پیروزی بسیار امیدوار هستیم.

فارس با بیان اینکه حمله ۳۰۰ هزار سرباز صهیونیستی موجب ترس و وحشت نخواهد شد، خاطرنشان کرد: قاطعانه می‌گوییم که ان‌شاءالله و با همراهی برادران و خواهران مسلمان ایرانی و دیگر کشورهای خواهان آزادی قدس، غزه به گورستان سربازان و فرماندهان اسرائیلی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها