مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

اسرائیل برآمده از مطامع استعمار و طراحی‌های شیطانی وحشیانه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ضمن صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه بمباران بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 18October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه بمباران بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ﴿۴۰﴾ سوره مبارکه حج

اسرائیل یک کشور مثل سایر کشور‌ها نیست اسرائیل برآمده از مطامع استعمار و طراحی‌های شیطانی وحشیانه و نسل‌کشی است و بر پایه ترور، غصب، غارت و ویرانی خانه‌ها و آوارگی یک ملت بنا شده است، صهیونیست‌ها نژادپرستان گمراه، بدون کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و درواقع شیطان صفتان بیماردلی هستند که تحقق آمال و آرزوهایشان را در زورگویی و آدمکشی و آوراگی ملت مظلوم فلسطین جستجو می‌کنند.

بی‌تردید خون شهدای مظلوم و بی دفاع، عزم ملت و مجاهدت فلسطین در ایستادگی برای پاک کردن سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران و جانیان، جزم‌تر خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی "به حول و قوه‌ی الهی پیروز خواهید شد و ارض مقدّسه را از لوث وجود غاصبان تطهیر خواهید کرد ان‌شاءالله"

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار