در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان شد؛

امیر سهرابی: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به همت مسئولان محقق خواهد شد

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران همت مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران، مسئولان استانی و شهر ساری را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 17October 2023

امیر سهرابی: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به همت مسئولان محقق خواهد شدامیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه زمان زیادی از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گذشته است، اظهار داشت: باید همه تلاش مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، دولتمردان، مسئولن استانی و شورای شهر بر ساخت گالری‌های موزه گذاشته شود.

وی با بیان اینکه به دلیل گذشت زمان شاهد فرسودگی‌هایی هستیم و محوطه سازی‌هایی که آن زمان انجام شده باید دوباره صورت بگیرد، افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به جا‌های خوبی رسیده و به دلیل وسعت ۶۰ هکتاری باید استاندار و مسئولان استانی کمک کنند هر چه سریعتر ساخته شود.

امیر سهرابی با اشاره به بازدید همزمان جمعی از دانش آموزان از نمایشگاه دفاع مقدس واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران، اذعان داشت: این نشان دهنده استقبال خوب این قشر از این فضاست.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لازمه نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان استان را تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، گالری‌ها و سالن اجتماعات آن دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران، مسئولان استانی و شهر ساری به زودی شاهد تکمیل این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار