گرامیداشت ششمین سالگرد ۳ شهید گمنام مدرسه معصومیه قم

مراسم گرامیداشت سه شهید گمنام مدرسه علمیه معصومیه قم همزمان با عمامه گذاری تعدادی از طلاب در مسجد این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 15October 2023

گرامیداشت ششمین سالگرد ۳ شهید گمنام مدرسه معصومیه قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت سه شهید گمنام مدرسه علمیه معصومیه همراه با آیین عمامه گذاری طلاب و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با حضور خانوادگی جمعی از ایثارگران و اساتید و طلاب حوزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام علی قنواتی مدیر حوزه علمیه معصومیه در سخنانی، خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه را آرزوی دیرینه طلاب این مدرسه عنوان کرد.

آیت الله محسن اراکی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در سخنانی با استناد به آیات قرآن، اظهار داشت: جامعه‌ای الهی، محمدی، علوی، فاطمی و مهدوی است که در دو پیمان اطاعت و نصرت با رهبران الهی صادق و ثابت قدم باشند.

اشرف السادات منتظری مادر شهید والامقام محمد معماریان از شهدای دفاع مقدس نیز خاطراتی از تاثیر عزاداری اهل بیت (ع) در زندگی بیان و کرامات و معجزاتی از فرزند شهیدش و نحوه شفا گرفتن بیان کرد.

در این مراسم مادر شهید معماریان، برادر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر و پدر شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی مورد تقدیر قرار گرفتند؛ همچنین تعدادی از طلاب به لباس مقدس روحانیت و چفیه بسیجی ملبس شدند.

حجت‌الاسلام سعید شحیطاط به مرثیه سرایی در وصف اهل بیت (ع) و شهدا پرداخت.

برپایی غرفه عرضه کتاب، غرفه یادی از شهدا و غرفه کودکان و شهدا مشتمل بر تصاویر متنوعی ازدفاع مقدس از برنامه‌های جانبی این مراسم معنوی بود.

سه شهید گمنام مربوط به عملیات‌های بدر، خیبر و محرم، بیستم مهرماه سال ۱۳۹۶ پس از تشییع باشکوه در مدرسه علمیه معصومیه به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار