رئیس‌کل دادگستری استان کردستان:

سازمان بازرسی با عاملان تخلف برخورد قاطع داشته باشد

حجت‌الاسلام «حسینی» استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سازمان بازرسی را ضروری دانست و گفت: سازمان بازرسی باید عامل بازدارنده باشد و با عاملان تخلف برخورد قاطع داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 15October 2023

سازمان بازرسی با عاملان تخلف برخورد قاطع داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدحسین حسینی» رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در نشست با کارکنان سازمان بازرسی کردستان که به مناسبت سالرزو تأسیس این نهاد در سازمان بازرسی کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام، اظهار داشت: اقدامات دادستانی و بازرسی کل استان در زمینه حفظ حقوق عامه باید مکمل یکدیگر و در راستای هم باشد.

وی تعامل دادستانی و بازرسی کل استان را ضروری دانست و گفت: این دو حوزه باید از موازی‌کاری و صرف هزینه بی‌جهت اجتناب کرده و به نحوی اقدام شود که اقدامات مکمل و در جهت هم‌افزایی باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه مولدسازی، نحوه اعطای تسهیلات بانکی و وضعیت ساختمان‌های ناایمن باید زیر ذره‌بین بازرسان سازمان بازرسی در استان باشد، تصریح کرد: سازمان بازرسی باید عامل بازدارنده باشد و با عاملان تخلف برخورد قاطع داشته باشد. زمانی می‌توانیم بگوییم که اقدامات بازدارنده بوده که ما بی‌انگیزگی در مدیر یا مسئول اجرایی ایجاد نکنیم.

وی بیان داشت: اقدام مجموعه دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و برخورد باید به نحوی نباشد که شجاعت را از مدیر بگیرد.

حسینی استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سازمان بازرسی را ضروری دانست و یادآور شد: حمایت از اشتغال و واحد‌های تولیدی یکی از اولویت‌های مجموعه دستگاه قضایی کردستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها