عضو شورای اسلامی شهر تهران:

رژیم صهیونیستی باید منتظر طوفان سهمگین‌تری از سوی دنیای اسلام باشد

نجفی ضمن محکومیت ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم در صورت ادامه جنایات خود، باید منتظر طوفان سهمگین‌تری از سوی دنیای اسلام باشد.
کد خبر: ۶۲۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 15October 2023

رژیم صهیونیستی باید منتظر طوفان سهمگیرتری از سوی دنیای اسلام باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سوده نجفی» رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا ضمن محکومیت ظلم و جنایت رژیم صهیونیست، اظهار داشت: این رژیم در صورت ادامه جنایات خود، باید منتظر طوفان سهمگیرتری از سوی دنیای اسلام باشد.

نجفی افزود: کشتار زن و مرد و کودک و بمباران‌های پی در پی در غزه و قطع آب، برق و گاز و جلوگیری از کمک در هیچ قانونی قابل پذیرش نیست و باید به دور از قرار گرفتن در بازی‌های رسانه‌ای و ارتباط دادن غلط به موضوعات داخل کشور، مردم در کنار مردم غزه قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز جهانی عصای سفید است، یادآور شد: امروز در دنیا نابینایان به دنبال فناوری‌های نوین برای تسهیل در زندگی هستند، اما در ایران توجه به مناسب سازی معابر، دغدغه است و وظایفی برای شهرداری‌ها در این زمینه مشخص شده و انتظار داریم که شهرداری مواد قانونی برای حمایت از معلولان را اجرایی کند.

وی تأکید کرد: از شهرداری می‌خواهیم نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های سازمانی مشخص شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها به معلولان و نابینایان و کم بینایان اقدام کند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار