عکاس چهارمحال و بختیاری به نمایشگاه و مسابقه عکس «ایران من» راه یافت

«احمد تاجی» هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری با سه اثر به سومین نمایشگاه و مسابقه «ایران من» در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.
کد خبر: ۶۲۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 15October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اسامی هنرمندان عکاس راه یافته به سومین نمایشگاه و مسابقه عکس «ایران من» را به عنوان یکی از بخش‌های جانبی این جشنواره منتشر کرد که در این میان نام «احمد تاجی» عکاس استان نیز دیده می‌شود.

تاجی در این رویداد هنری که با محوریت آداب و رسوم و فرهنگ‌های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران برگزار می‌شود با سه اثر «تفنگ پدری»، «به سوی نور» و «عشق» شرکت کرده است.

عکس‌های این هنرمند چهارمحال و بختیاری به همراه عکس‌های پذیرفته شده از ۱۹ هنرمند دیگر از ۲۷ مهر تا دوم آبان در حاشیه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در نمایشگاه و فروشگاه ایران من به نمایش گذاشته خواهد شد تا در پایان برترین‌ها انتخاب و معرفی شوند.

مجتبی آقایی سربرزه، منصوره معتمدی و سیدعباس میرهاشمی مسئولیت انتخاب و داوری عکس‌های سومین نمایشگاه و مسابقه عکس «ایران من» را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار