با حضور فرمانده نیروی‌هوافضای سپاه؛

سومین سالگرد شهادت «کسری اسمعیلی» برگزار شد+ تصاویر

آیین سومین سالگرد شهادت بسیجی جهادگر کسری اسمعیلی و ۲۰ سالگی قرارگاه یاوران جهادگر با حضور سردار حاجی‌زاده عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 14October 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم سومین سالگرد شهادت بسیجی جهادگر کسری اسمعیلی و ۲۰ سالگی قرارگاه یاوران جهادگر عصر امروز با حضور  سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی‌ هوافضای سپاه و «حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ابوالقاسمی گزارشی از بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور ارائه و در ادامه پیرامون شهید اسمعیلی نیز سخنانی را عنوان کرد.

سردار حاجی‌زاده نیز در ادامه درباره عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان و چگونگی موفقیت ایران در حوزه دفاعی، مطالبی را بیان کرد.

شهید کسری اسمعیلی دانشجوی ترم ۹ رشته پزشکی، مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و از فعالین جهادی در عرصه سلامت و درمان بود که برای شناسایی منطقه الیگودرز به منظور برگزاری طرح خدمت‌رسانی جهادی رفته بود، اما دچار سانحه رانندگی شد و در سن ۲۳ سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها