طی سخنانی؛

مد‌یرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: فردگرایی از پروژه‌های اصلی نظام سلطه است

سردار «مطهری» گفت: فردگرایی از جمله مهمترین برنامه‌های نظام سلطه برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هوشیار باشیم.
کد خبر: ۶۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 14October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان امروز (شنبه) در جمع تعدادی از فعالان عرصه جهاد و مقاومت، در ابتدای سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، پیروزی‌های غرورآفرین جبهه مقاومت در مبارزه با اسرائیل غاصب را تبریک گفت.

وی در ادامه به برخی از آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (علیهم السلام) در خصوص وحدت و همدلی مسلمانان اظهار داشت: نمازجماعت و توجه به اصول و قواعد اقامه آن، نماد این اتحاد و همدلی به شمار می رود.

سردار مطهری با تبیین جایگاه مهم اتحاد جوامع اسلامی و مسلمانان  ادامه داد: فردگرایی از جمله مهمترین برنامه های نظام سلطه برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، و باید همه در این  زمینه  هوشیار باشیم.

وی به برخی از نمادهای تفرقه افکن بین مسلمانان اشاره کرد و برچیدن آنها را ضروری خواند و گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی باید هوشیار باشیم که ناخواسته در دام طراحان برنامه های اختلاف افکن دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار