رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

عملیات غرورآفرین فلسطین نقطه عطفی در تاریخ این کشور است

«بسیج» گفت: حماسه‌ای که توسط رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی رخ داده است یک نقطه عطف سیاسی، تاریخی، امنیتی و معرفتی است؛ درحقیقت تا زمانی که مردم به پا نخیزند پیروزی برای آن‌ها حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 14October 2023

عملیات غرورآفرین فلسطین نقطه عطفی در تاریخ این کشور است«احمدرضا بسیج» رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد، اظهار داشت: حماسه‌ای که توسط رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی رخ داده است یک نقطه عطف سیاسی، تاریخی، امنیتی و معرفتی است؛ درحقیقت تا زمانی که مردم به پا نخیزند پیروزی برای آن‌ها حاصل نمی‌شود.

وی افزود: تاکنون مردم فلسطین به دیگر ملت‌ها امیدوار بودند، اما بالاخره متوجه شدند باید برای نجات خود اقدام کنند و درحال حاضر خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا به نوعی در جهان به عنوان ابر قدرت شناخته می‌شود که حامی رژیم غاصب صهیونیستی است، اما با این وجود چنین شکست عظیمی برای اسرائیل حاصل شده و این یعنی این قدرت‌ها پوشالی است و در واقع این قدرت در منظر مومنان حقیقی، هیچ است چراکه مومنان اعتقاد دارند قدرت تنها برای خدا است و خداوند آن را به هرکس اراده کند می‌دهد.

بسیج با اشاره به اینکه اسرائیل دارای دو سازمان امنیتی بسیار قوی است، عنوان کرد: علاوه‌بر این رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین جاسوسان بسیاری در اختیار دارد بنابراین اینکه رزمندگان فلسطین توانستند طی چند ماه تجهیزات عظیمی را آماده‌سازی کنند بیانگر ضعف اطلاعاتی اسرائیل است و اینکه این رژیم تنها با استفاده از تبلیغات سعی دارد به دیگران القا کند از قدرت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: اتفاقات اخیر رخ داده در سرزمین‌های اشغالی و پیروزی رزمندگان فلسطینی موجب شد مردمان این سرزمین به یک خودباوری برسند، عملیات موفق رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌توان تاریخ فلسطین را به قبل و بعد آن تقسیم‌بندی کرد، زیرا مردمانی که در گذشته تنها به وسیله سنگ مبارزه می‌کردند امروز از موشک و پهباد استفاده می‌کنند.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تاکنون یهودیان جهان امید داشتند که می‌توانند در سرزمین‌های اشغالی در کنار یکدیگر زندگی کنند، اما این تصویر به وسیله عملیات غرورآفرین نیرو‌های فلسطینی مخدوش شد همچنین مردمان اسرائیل نیز متوجه شدند نمی‌توانند به راحتی سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورند.

بسیج خاطرنشان کرد: پیروزی اخیر رزمندگان فلسطینی همچنین موجب شد برخی کشور‌های عربی که تاکنون ساکت بودند متوجه شوند باید موضع خود را در قبال اتفاقات رخ داده در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی مشخص کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار