امام جمعه مشگین‌شهر:

نظام جمهوری اسلامی با اسرائیل هیچ‌گونه تعارفی ندارد

حجت‌الاسلام «باوقار» گفت: نظام جمهوری اسلامی با اسرائیل هیچ‌گونه تعارفی ندارد و هیچ‌کس جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۶۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 13October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «رضا باوقار» امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و محکوم کردن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بنیامین نتانیاهو اگر با نیروی زمینی به غزه حمله کند هلاکت رژیم صهیونیستی را به جلو می‌اندازد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه شکست غیر قابل جبران و ترمیم است، گفت: شکستی که محور مقاومت و جوانان فلسطین به صهیونیست‌ها وارد کردند قابل ترمیم نیست.

خطیب نماز جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: بحران داخلی در این رژیم کودک کش غیر قابل جبران است و به سران منطقه اعلام می‌داریم رژیم صهیونیستی جولان می‌دهد اگر می‌خواهید کشورتان محل جولان باشد وضع شما بدتر از اسرائیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه مردم انقلابی شهرستان مشگین‌شهر همواره در کنار مردم فلسطین بوده است، ادامه داد: امروز نیز ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و همگام با سایر ملت‌های مسلمان بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی محکومت جنایات رژیم نژادپرست و کودک کش را محکوم کردند.

وی همچنین در پایان با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان خاطرنشان کرد: از اولیا تقاضا داریم تا ارتباط مؤثر با مدرسه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار