مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم

حجت‌الاسلام «رضایی» گفت: باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم؛ زیرا دروغ نا امیدی را در جامعه ترویج کرده و باور «ما می‌توانیم» را تضعیف می‌کند.
کد خبر: ۶۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 12October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در همایش جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی اظهار داشت: دشمن از رویارویی مستقیم با ملت ایران مایوس شده و به همین خاطر به دنبال جدا کردن مردم از تواصی به حق و صبر است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) افزود: در جامعه اسلامی بن بستی وجود ندارد و مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به ارکان انقلاب اسلامی ادامه داد: اسلام، ملت و رهبری سه رکن اصلی انقلاب و حفظ و استمرار آن است؛ لذا دشمن که دیگر قدرت رویارویی نظامی با ما ندارد، به ارکان انقلاب می‌تازد.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: اسلام رکن اول انقلاب است و دشمن برای همین به احکام اسلامی از جمله عفاف و حجاب می‌تازد، قرآن را می‌سوزاند و می‌خواهد مردم را به اسلام و قرآن بدبین کند.

وی اضافه کرد: دشمن ملت را که رکن رکین این انقلاب هستند هدف قرار داده و به دنبال کم رنگ کردن حضور آن‌ها در صحنه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به هجمه دشمن به رهبری بعنوان سومین رکن اصلی انقلاب، بیان کرد: دشمن به دنبال جداسازی مردم از اسلام و قرآن و رهبری است تا انقلاب را دچار مشکل کند.

حجت الاسلام  رضایی عرصه جهاد تبیین را در حوزه سه رکن انقلاب دانست و تصریح کرد: باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم؛ زیرا دروغ، نا امیدی را در جامعه ترویج کرده و باور "ما می‌توانیم" را تضعیف می‌کند.

وی با اشاره به حل مشکلات کشور یکی پس از دیگری با توکل به خدا و بدون تکیه به آمریکا، اروپا و...، تحقق وعده‌های الهی را یادآور شد و افزود: آینده از آن ماست و موفقیت‌های بزرگ‌تری نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اهمیت شناسایی و رصد اهداف دشمن در جهاد تبیین، تاکید کرد: باید برای گسترش نشاط در جامعه تلاش کنیم و تحریف‌های دشمن را کنار بزنیم.

حجت الاسلام  رضایی، در نظر آوردن سازش با دشمن را هم اشتباه دانست و گفت: باید در مقابله با دشمن ثابت قدم باشیم.

وی ایستادگی را باعث عقب نشینی دشمن دانست و با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه، و مصادیق جهاد تبیین حضرت زینب و امام سجاد (ع) بعد از واقعه عاشورا، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در سخت‌ترین شرایط هم کار خودش را می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار