در پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به مناسبت پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی فلسطین آمد؛

حماسه «طوفان الاقصی»، خط هدفمند نابودی رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام «خیاط» با صدور پیامی، پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در جریان عملیات «طوفان الاقصی» را زمینه نابودی رژیم جعلی اسرائیل دانست.
کد خبر: ۶۲۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 11October 2023

حماسه «طوفان الاقصی»، خط هدفمند نابودی رژیم صهیونیستی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی خیاط» مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی اجرای عملیات «طوفان الاقصی» را تاریخ‌ساز توصیف کرد و این حماسه بزرگ و مهم و خط‌مشی هدفمند در رسیدن به مقصود نهایی یعنی از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی، برگرفته از دل‌های آماده امت اسلامی دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ (سوره مبارکه العنكبوت آیه ۶۹)

در روزهایی که معنای کلمه واحده و حبل الله المتین با بهره‌مندی از برکت میلاد حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم بیش از هر زمانی در میان امت اسلام مشاهده می‌شود و این اتحاد و وحدت، یگانه ملجا و مأوای مردم روزگار است؛ خط نورانی انتظار رنگ و لوای دیگری به خود گرفته و منتظران ظهور را به افق روشن آینده نزدیک گردانده است.

فتح و ظفر این بار در سرزمین فلسطین که گذشته‌ای از نبرد با صهیونیست و انتفاضه‌های جوانان غیورش را در روزگاران پیش، ثبت کرده، به شکلی تاریخ‌ساز و به یادماندی و پیروزمندانه متبلور شده است. این همان لحظه‌ای است که در بیانات رهبر معظم انقلاب، ولی امر مسلمین جهان نوید داده شده و اسرائیل غاصب را که به طور حتم دو دهه دیگر را نخواهد دید، به زودی منزوی و نابود خواهد ساخت.

این حماسه بزرگ و مهم و خط و مشی هدفمند در رسیدن به مقصود نهایی یعنی از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی، برگرفته از دل‌های آماده امت اسلامی است که با شجاعت و غیرت مثال‌زدنی خود ثابت کردند که نابودی رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل، این غدۀ سرطانی منطقه، دست‌یافتنی‌تر، و آزادی قدس شریف نزدیک‌تر از همیشه است و «روسیاهی برای دولت‌های ذغالی» آمریکا، انگلیس و حامیان آنها برجا خواهد ماند.

حوزه علمیه خراسان که همواره آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه همه برنامه‌های خود دارد، ضمن ضمن تبریک پیروزی درخشان و ارزشمند جبهۀ مقاومت و دلاورمردان غزه در نبرد موسوم به «طوفان الاقصی» به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای و همه مسلمانان و به خصوص مجاهدان سرافراز فلسطینی، به روان پاک تمامی شهدای گلگون‌کفن نبرد با صهیونیسم خبیث، خصوصاً شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه -که فتح این روزها از جمله دستاورد مجاهدت‌های اوست- درود فرستاده و از خداوند متعال برای خانواده‌های ایشان و نیز همه مجروحان این نبرد مقدس، صبر و اجر مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار