جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

جهاد تبیین و امیدآفرینی خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن است

حجت الاسلام «سرافراز» گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است، لذا ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش حس می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 11October 2023

جهاد تبیین و امیدآفرینی خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در جمع مسئولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار داشت: مردم سالاری دینی یکی از شاخصه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی نقطه اساسی و مرکزی تمدن غربی و هویت آن را نشانه گرفته و به هدف زده است و بنابراین مقابله و دشمنی جبهه استکبار با این انقلاب طبیعی است؛ چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: کشور ما همچنان در جنگ با استکبار جهانی است و به همین دلیل، رهبر معظم انقلاب اسلامی از عبارت «جهاد» استفاده می‌کنند؛ بنابراین ما باید نقطه ضعف دشمن را شناسایی کنیم، مسائل اصلی و محوری را بشناسیم و در عرصه‌های مختلف به آن‌ها بپردازیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: باتوجه به جنگ ترکیبی و شناختی که علیه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده، هدف اصلی دشمن در این جنگ متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است، لذا ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش حس می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بصیرت‌افزایی و روشنگری درخصوص جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: این موضوع تنها از طریق تبیین دستاورد‌ها و تشریح نقشه‌های شوم دشمن رخ می‌دهد.

حجت الاسلام سرافراز تصریح کرد: نکته دیگر که حائز اهمیت است، تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم بر «جهاد امیدآفرینی» است که برای تحقق این راهبرد، باید تمام ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی بسیج شوند و روحیه امید را در ابعاد مختلف در سطح جامعه تزریق و پمپاژ کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در سطح مأموریت‌های بسیج، این امیدآفرینی با برگزاری اردو‌های جهادی، میز خدمت، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی، سازندگی، محرومیت زدایی و... تبلور پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: در جمع‌بندی نتایج باید گفت در مسیر امیدآفرینی، اولویت اصلی جهاد تبیین است و برای اینکه ما در این عرصه موفق باشیم، باید به ابعاد و راهبرد‌های جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار