نماینده ولی فقیه در خوزستان:

سرکشی و ملاقات با جانبازان تحت درمان، امری ضروری است

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد گفت: سرکشی و ملاقات با جانبازان تحت درمان امری ضروری است و مسئولان مربوطه باید برای آرامش ذهنی هرچه بیشتر این قشر، برنامه ریزی‌های جدی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 10October 2023

سرکشی و ملاقات با جانبازان تحت درمان، امری ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز،  حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، «علی دهقانی» رییس کل دادگستری استان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز از بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان اهواز بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این بازدید با اشاره به پیروزی‌های با ارزش جبهه مقاومت غزه در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در سال‌های اخیر، برخی از جانبازان، اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند و به همین منظور، برای انجام مراحل درمانی در این مرکز تحت مراقبت هستند.

وی ضمن قدردانی از مراقبت‌های جامعه پزشکی و پرستاری از جانبازان تحت درمان در این مرکز، افزود: ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان در زمینه‌های مختلف باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.

امام جمعه اهواز گفت: سرکشی و ملاقات با جانبازان تحت درمان امری ضروری است و مسئولان مربوطه باید برای آرامش ذهنی هرچه بیشتر این قشر، برنامه ریزی‌های جدی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های جانبازان دانست و یادآور شد: باید فرصت انجام خدمت به جانبازان را مغتنم بشماریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه خانواده جانبازان، نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی هستند، بیان داشت: برخی از جانبازان بعد از گذشت ۳۰ سال روی یک قسمت بدن هستند که ما شرمنده خانواده‌هایشان می‌شویم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار