مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان:

«ولایت مداری» و «دین مداری» از ویژگی مشترک شهدا است

حجت‌الاسلام «توکلی» با تاکید بر اینکه «ولایت مداری» و «دین مداری» از ویژگی مشترک شهدا است، گفت: حفظ شأن و احترام به خانواده شهدا بر همگان واجب است؛ چون کاری که این عزیزان برای نظام و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، هرگز فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 10October 2023

«ولایت مداری» و «دین مداری» از ویژگی مشترک شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طاها توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان و «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت «غلامرضا بامدی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «طا‌ها توکلی» در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حفظ شان و احترام خانواده شهدا بر همگان واجب است و کاری که این عزیزان برای نظام و انقلاب انجام دادند هرگز فراموش نخواهد شد.

وی به صبر و ایثارگری و جایگاه والای شهدا و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از مشترکات شهدا روحیه ولایت‌مداری و دین‌مداری آنان است، بنابراین همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند، گفت: جایگاه شهیدان همواره مقدس و والا است و طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دفاع مقدس الگوی مناسبی برای جبهه مقاومت است و بی‌شک این جریان‌های آزادی‌خواه از حرکت انقلاب اسلامی ما الگو گرفته‌اند که اینگونه رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطین آنها تسلیم شده است.

بر اساس این گزارش، «غلامرضا بامدی» یکی از پاسداران حریم ولایت و از شهدای مدافع امنیت است که شامگاه یکشنبه مورخ ۱۷ مهر سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات در شهر سنندج به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار