مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج:

عملیات طوفان الاقصی تاریخ ساز خواهد شد

حجت‌الاسلام «نبوی» به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات پیام خود را آنچنان محکم و رسا فرستاد که تا سال‌ها تبعات آن برای اسرائیل ماندگار و برای جریان مقاومت تاریخ ساز خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 10October 2023

عملیات طوفان الاقصی در جریان مقاومت تاریخ ساز خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید محمد نبوی» مدیر مدرسه خاتم‌الانبیاء (ص) سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اظهار داشت: سازش با رژیم صهیونیستی و معامله بر سر سرنوشت فلسطین، محکوم و مذموم است.

وی با بیان اینکه این عملیات بزرگ مبارک و احیاکننده امید و تقویت کننده روح مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان اسلام خواهد بود، افزود: این عملیات پیام خود را آنچنان محکم و رسا فرستاد که تا سال‌ها تبعات آن برای اسرائیل ماندگار و برای جریان مقاومت تاریخ ساز خواهد شد.

مدیر مدرسه خاتم‌الانبیاء (ص) سنندج تصریح کرد: قطعا دست بالا در این عملیات با مقاومت و حامی اصلی ملت مظلوم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران است که نقش آفرینی‌های بعد از آن می‌تواند موثرتر از خود عملیات پر دستاوردتر باشد. مقاومت فلسطینی در یک عملیات غافلگیر کننده و ضربتی، موفق به وارد کردن شوک بزرگ نظامی اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی شد.

وی عملیات طوفان الاقصی را بیانگر چند پیام نهفته دانست و بیان کرد: این عملیات یکی از بزرگترین و پربازده‌ترین عملیات‌های تاریخ مقاومت است. این عملیات گویای وجود و زنده بودن روح مقاومت در فلسطین و فریاد بلند نفی رژیم صهیونیستی بوده که بازتاب این پیام، برگ برنده جهانی در دست فلسطینیان و جریان مقاومت می‌باشد.

حجت‌الاسلام «نبوی» گفت: پیام مهم دیگر این عملیات متوجه سران کشور‌هایی است که در دام طرح ابراهیم آمریکا و اسرائیل افتاده‌اند و در پی عادی سازی روابط با این رژیم غاصب هستند. این عملیات به آن‌ها فهماند که تصمیم با مردم فلسطین بوده و عادی سازی روابط با این رژیم مخالف نظر مردم فلسطین و تضییع حقوق حقه این ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار