رزمایش گروه‌های جهادی بسیج ورزشکاران در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

همزمان با رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی ۳»، گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران به مناطق کمتر برخوردار استان چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 08October 2023

رزمایش گروه‌های جهادی بسیج ورزشکاران در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «جعفر کیوانی» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد تخصصی هماهنگی رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» در اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران موسوم به رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور، جمعه ۲۱ مهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش به مدت یک هفته در مهر سال جاری در سراسر کشور و ۴ هفته به صورت استانی برگزار و ورزشکاران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور می‌یابند.

کیوانی ادامه داد: مسابقات بومی محلی، جشنواره استعدادیابی توسط تمام مدارس چهارمحال و بختیاری، طرح تجلیل و نخبه‌یابی در مدارس، طرح تجهیز مدارس توسط اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران و بسیج سازندگی، توزیع بسته‌های معیشتی و تجهیز یکی از روستا‌های کم برخوردار توسط هیات تیراندازی از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی در محل افتتاحیه این رزمایش در شهرکرد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار