عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عملیات «طوفان‌الاقصی» مصداق واقعی دفاع مشروع در برابر رژیم اشغالگر قدس است

شمخانی در توئیتی نوشت: عملیات قاطع، کم نظیر و مؤثر طوفان الاقصی مصداق واقعی دفاع مشروع در برابر رژیم اشغالگر و جنایتکاری است که طی ماه‌های اخیر از هیچگونه ظلم، تعدی و جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرد.
کد خبر: ۶۲۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 08October 2023

صهیونیست‌ها از هیچگونه ظلم و تعدی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی شمخانی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی نوشت: عملیات قاطع، کم نظیر و مؤثر طوفان الاقصی مصداق واقعی دفاع مشروع در برابر رژیم اشغالگر و جنایتکاری است که طی ماه‌های اخیر از هیچگونه ظلم، تعدی و جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرد. مقاومت فلسطین جریانی بالغ و مستقل است که قدرتش ناشی از حمایت گسترده مردمی است.

عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه های مقاومت فلسطین که از صبح روز شنبه آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فرو ریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.

در طول کمتر از ۸ ساعت حداقل ۵ هزار موشک نقطه زن و یکصد پهپاد رادار گریز از سوی حماس به سوی تاسیسات نظامی و اقتصادی اسرائیل در اراضی اشغالی پرتاب شده و گنبد آهنین اسرائیل در رهگیری این موشک‌ها نا کام مانده است.

برای نخستین بار در طول یک دهه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی کلیه نیروهای احتیاط و ذخیره خود را فرا خوانده و این نشان می دهد که شرایط در اراضی اشغالی کاملا بحرانی است. عوامل زیادی در شکل گیری عملیات طوفان الاقصی وجود دارد که از جمله حملات مکرر صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی و مردم فلسطین، حمله پهپادهای اسرائیلی به دانشکده نظامی شهر حمص سوریه و اقدامات تهاجمی کابینه بنیامین نتانیاهو بخشی از دلایل شکل گیری عملیات مسجد الاقصی است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها