نابودی خانه عنکبوت صهیونیست‌ها در «طوفان الاقصی»

موشک‌های مقاومت در چند ساعت گذشته به‌اندازه تمام جنگ‌های پیشین به سرزمین‌های اشغالی رسیده است و سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در رصد و انهدام آن‌ها شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند.
کد خبر: ۶۲۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ - 07October 2023

نابودی خانه عنکبوت صهیونیست‌ها در «طوفان الاقصی»به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، منابع صهیونیستی صبح دیروز (شنبه) از اصابت موشک به تل‌آویو و عسقلان خبر دادند. آژیر‌های خطر به صدا درآمده و در‌های پناهگاه‌ها به روی صهیونیست‌ها باز شده است. مقاومت فلسطین و گردان‌های عزالدین قسام تأکید کردند به زودی بیانیه‌ای صادر خواهند کرد.

آنچه مشاهده می‌شود، اینکه عملیات «طوفان الاقصی» دشمن صهیونیستی را به شدت غافلگیر کرده است. به دنبال جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و هتک حرمت مسجدالاقصی و تنها چند روز پس از اظهارات فرماندهان محور مقاومت در تهران مبنی بر آمادگی برای محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار، موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های مقاومت فلسطین مواضع صهیونیست‌ها را منهدم کردند.

غافلگیری صهیونیست‌ها به کنار، سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی ناکارآمد شده اند. موشک‌های مقاومت در عسقلان، سدیروت، تل‌آویو و... بر سر صهیونیست‌ها فرود آمدند و به نظر می‌آید مقاومت فلسطین در حال عملیاتی ترکیبی در سراسر فلسطین اشغالی است.

در حالی که شلیک موشک‌های مقاومت ادامه دارد، آن‌ها توانستند در نوار غزه با کورنت اهداف صهیونیست‌ها را منهدم کنند. شلیک مداوم موشک ها، راکت‌ها و گلوله‌های خمپاره با قدرت ادامه دارد و صبح شنبه صهیونیست‌ها را با آتش و خاک یکسان کرده است.

در این عملیات نظامی رزمندگان آموزش دیده مقاومت با پاراگلایدر در عقبه صهیونیست‌ها پیاده شدند و در حال درگیری با آن‌ها هستند.

نفوذ مقاومت در شهرک‌های صهیونیست نشین

چند سال پیش گزارش‌هایی درباره برنامه‌ریزی برای نفوذ مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف شهرک‌های نوار غزه منتشر شده بود، حال منابع صهیونیستی با انتشار ویدئو‌هایی تأکید می‌کنند بیش از ۵۰ رزمنده مقاومت در شهرک‌های صهیونیست نشین نفوذ کرده اند. علاوه بر این، مقاومت توانست یک نظامی صهیونیست را به اسارت بگیرد.

رزمندگان فلسطینی بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات تاریخ خود را آغاز کرده اند و دشمن صهیونیستی تاوان سنگینی برای جنایت‌هایش پرداخت خواهد کرد. شهرک نشینان اشغالگر که در سال‌های گذشته بار‌ها تأکید شده بود بهتر است خاک فلسطین را ترک کنند و به کشور‌هایی که از آن آمده بودند برگردند، حالا با واقعیت جدیدی مواجه می‌شوند.

گفته می‌شود پهپاد‌های انتحاری و رزمی مقاومت وارد معرکه شده‌اند. نیرو‌های ویژه مقاومت در حال گشت زدن در شهرک‌های اشغالی نوار غزه هستند و نظامیان تا بن دندان مسلح صهیونیستی که شبانه روز به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی در کرانه باختری حمله می‌کردند و آسایش مردم فلسطین را سلب کرده بودند، حالا باید بدانند حمله نظامی و نفوذ به زندگی مردم چه مزه‌ای می‌دهد.

هم زمان با گشت زدن فرزندان فلسطین در شهرک‌های اطراف نوار غزه صدای جیغ و داد صهیونیست‌های چند ملیتی و ناله و نگرانی آن‌ها شنیده می‌شود. بی تردید آن‌ها از امروز به بعد با نوع جدیدی از مقاومت مواجه می‌شوند که تاکنون ندیده بودند.

یکی از موشک‌های مقاومت در شهر تل آویو به صورت مستقیم به ساختمانی چند طبقه اصابت کرد. این نشان می‌دهد رزمندگان مقاومت به تسلیحات و تجهیزات مدرن مجهز شده اند و قادر هستند به طور کامل با صهیونیست‌ها وارد درگیری شوند و از تمام توانایی نظامی و رزمی خود بهره بگیرند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین در شهر اشغالی سدیروت نیز مانور قدرت می‌دهند؛ همان شهری که در سال‌های گذشته بار‌ها هدف راکت‌ها و گلوله‌های مقاومت قرار گرفته بود و امروز نیرو‌های مقاومت فلسطین در خیابان‌های آن قدم می‌زنند. صهیونیست‌ها در آشفته‌ترین خواب‌های خود هم نمی‌دیدند روزی رزمندگان فلسطینی این گونه با آرامش خیال و با قدرت در سرزمین‌های اشغالی قدم بردارند دشمن را به مبارزه بطلبند.

در شهر اشغالی و بندری عسقلان یکی از موشک‌های مقاومت فلسطین باعث انفجار و آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های مرکزی شهر شده است. این‌ها گوشه‌ای از توانمندی انباشته شده مقاومت است تا سرکرده‌های رژیم صهیونیستی به خوبی بدانند معادله جدیدی در حوزه قدرت در سرزمین‌های اشغالی در حال شکل گرفتن است. صهیونیست‌ها اگر تا دیروز از مقاومت لبنان هراس داشتند، امروز باید از غزه و کرانه باختری نگران باشند.

تعداد هلاک شدگان صهیونیست در شهر‌های اطراف نوار غزه به حدی زیاد است که تاکنون گزارش رسمی منتشر نشده، اما تصاویر نشان می‌دهند مقاومت فلسطین قصد دارد انتقام ۷۵ سال اشغالگری، سرکوب، قتل و غارت ملت فلسطین را یکجا از صهیونیست‌های اشغالگر بگیرد.

تا همینجای کار هم مقاومت اسلامی فلسطین صهیونیست‌ها را تحقیر کرد و درسی تاریخی و فراموش نشدنی به اشغالگران داده است تا بدانند ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد و خود را برای نبرد‌های بزرگتر آماده کرده است. آنچه در فلسطین شروع شده به سران سازشکار عرب این نکته را خواهد فهماند ملت فلسطین بدون حمایت آن‌ها و صرفاً با کمک ملت بزرگ ایران، اعتماد به قدرت درونی خود و اعتقاد به خدای یکتا نبردی را آغاز کردند که در تاریخ مبارزاتی اعراب و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است.

صهیونیست‌ها باید بدانند امروز تاریخ فلسطین به شکل دیگری نوشته خواهد شد. پس از نزدیک به چهار دهه رژیم صهیونیستی حالت جنگی اعلام کرده و این موضوع نشان می‌دهد با نبردی بزرگ و بی‌سابقه مواجه هستیم. نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم کودک کش فراخوانده شده اند.

بزرگترین غافلگیری صهیونیست‌ها این بود در هیچ کدام از محاسبه‌های خود نیاورده بودند ممکن است مقاومت آماده عملیات بزرگی باشد که تمام سازمان رزم و محاسباتشان را به هم ریخته باشد. این نشان می‌دهد آنچه صهیونیست‌ها می‌گویند از زندگی رزمندگان و فرماندهان فلسطینی آگاهی دارند، دروغی بیش نیست.

رزمندگان فلسطینی پس از نفوذ به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست با غنائم خود به غزه بازمی‌گردند و مورد استقبال شهروندان فلسطینی قرار می‌گیرند.

صهیونیست‌ها در آشفته‌ترین خواب‌های پریشان خود هم چنین تصاویر و لحظاتی را مشاهده نمی‌کردند که رزمندگان فلسطینی در کف خیابان‌های شهرک‌های اشغالی اطراف غزه قدم بزنند و صهیونیست‌ها تصاویر و ویدئو‌های حضورشان را منتشر کنند. ترس و وحشت را در چهره تک تک صهیونیست‌های اشغالگر اطراف غزه می‌توان دید.

در زیر سجده شکر رهبران حماس در لبنان را پس از مشاهده پیروزی بزرگ و تاریخی مقاومت فلسطین در به اسارت گرفتن نظامیان نظامیان صهیونیست و البته مهم‌تر از همه انتقال این اسرا به نوار غزه مشاهده می‌کنید.

حجم خسارت به ارتش کودک کش صهیونیستی بسیار زیاد و غیر قابل ارزیابی است. مشخص نیست مقاومت فلسطین دقیقاً در چند منطقه و موضع اقدام به ورود کرده باشد، اما آنچه از تصاویر قابل برداشت است، اینکه دشمن خسارت سنگین و غیر قابل انتظاری داده است.

موشک‌های مقاومت در چند ساعت گذشته به اندازه تمام جنگ‌های پیشین به زمین رسیده و سانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در رصد و انهدام آن‌ها شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند. باید در نظر داشت، هر تجهیزاتی که غنیمت گرفته می‌شود در کنارش چند نظامی صهیونیست به هلاکت می‌رسند یا اسیر می‌شوند. برخی منابع تعداد کشته‌های صهیونیست را ۵۰ و تعداد اسیران را ۳۰ نفر اعلام کرده اند؛ اما تا زمان اعلام رسمی باید منتظر ماند و دید مقاومت چه بلایی بر سر دشمن کودک کش آورده است.

قدس اشغالی همچنان زیر حملات موشکی و راکتی مقاومت قرار دارد. تاکنون حدود یک هزار فروند راکت و موشک به سمت مناطق اشغالی در سراسر فلسطین شلیک شده و صهیونیست‌ها ناتوان از مقابله با همه این راکت‌ها به خوبی می‌بینند چگونه جنگ طلبی و اشغالگری دارد کار دستشان می‌دهد.

منبع: راهبرد معاصر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار