پیام تبریک سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت هفته فراجا

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 07October 2023

نیروی انتظامی آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی به مناسبت هفته فراجا، ایثارگری و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

امروز نیروی انتظامی در کشور ما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای مردم، در کنار مردم و پشتیبان مردم است.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان خدوم نیروی انتظامی، که امسال مزین به شعار «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» می‌باشد، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه امنیت را گرامی می‌داریم و باتبریک ایام ربیع الاول و میلاد باسعادت رسول مهربانی‌ها حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، توانایی‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و پلیس مؤمن، هوشمند و مقتدر، در سایه رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی و حمایت مردم بصیر، فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه، ضامن امنیت جامعه است.

ضمن گرامیداشت ایثارگری و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی، موفقیت این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایت و احساس امنیت در آحاد جامعه را از درگاه حضرت حق تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری نایب امام زمان خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار