فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

وضعیت مطلوب استان چهارمحال و بختیاری در حوزه نظم و امنیت

سردار «امان‌اللهی» با اشاره به وضعیت مطلوب چهارمحال و بختیاری در حوزه نظم و امنیت، گفت: این موضوع در اثر یک تلاش شبانه‌روزی در استان حاصل شده است.
کد خبر: ۶۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 07October 2023

وضعیت مطلوب استان در حوزه نظم و امنیتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری  امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نظم و امنیت یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های هر جامعه است.

وی افزود: امنیت موضوعی نیست که تنها توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تامین شود بلکه برای تامین امنیت در جامعه لازم است تمامی دستگاه‌ها، اقشار جامعه و... به گونه‌ای عمل کنند که شاهد برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه این استان از نظر وقوع جرایم نسبت به شاخص‌هایی که وجود دارد از وضعیت خوبی برخوردار است.

امان‌اللهی با بیان اینکه حوزه کار انتظامی بسیار گسترده و متنوع است، خاطرنشان کرد: جایگاه مطلوب چهارمحال و بختیاری در حوزه نظم و امنیت در اثر یک تلاش شبانه‌روزی حاصل شده است همچنین سعی می‌شود جرایم رخ داده در استان نیز در کمترین زمان ممکن شناسایی و پیگیری شود که موضوع بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار