در مراسم‌ رژه مشترک انتظامی کشور؛

فرمانده فراجا: تلاش جهت تحقق شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار»/ پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان مقتدر است

سردار رادان با بیان اینکه پلیس امروز می‌تواند ادعا کند که یک پلیس هوشمند و در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان، قوی و مقتدر است.
کد خبر: ۶۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱ - 07October 2023

فرمانده فراجا: پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان قوی و مقتدار استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (شنبه) در مراسم رژه مشترک انتظامی کل کشور که همزمان با سومین روز از هفته فراجا در ستاد فراجا برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های فراجا اظهار داشت: امروز شما با تلاش خود، امنیت را به مردم شریف تقدیم کردید.

سردار رادان گفت: اقدامات شبانه‌روزی شما در ماموریت‌ها و انجام وظایف سازمانی، موجب آسایش و آرامش مردم است و باید خدا را بابت این امر شاکر باشیم.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به حاضرین در میدان رژه ادامه داد: سهم خانواده شما در این توشه سهمی بسیار گران‌بها است که شاید بیش از سهم رزمندگان حوزه امنیت باشد.

وی عنوان کرد: امروز از مرزبانان غیور گرفته تا فرماندهان و کارکنان مقتدر یگان ویژه تا یگان انتظامی در پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر قاچاق کالا و هوافراجای جمهوری اسلامی ایران در راستای برقراری امنیت قدم برمی‌دارند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: امروز پلیس‌های زن مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند که همچون مردان در ماموریت‌های پلیس نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده فراجا اظهار داشت: پلیس امروز می‌تواند ادعا کند که یک پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی است؛ پلیسی که می‌داند کجا مقتدر باشد و کجا مهربان و رئوف باشد؛ پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان، قوی و مقتدر است.

وی گفت: همه اقدامات شما در جهت انجام ماموریت به سمت اقتداری توأم با مهربانی پیش می‌رود؛ اقداماتی که منشاء قانونی دارد و این اقتدار لرزه بر اندام قانون‌شکنان خواهد انداخت.

این‌ مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات پلیس در اربعین  حسینی بیان کرد: این اقدامات باعث تحسین مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

سردار رادان اظهار داشت: امسال باید در جهت تحقق شعار «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» و در مسیر معماری فراجا قدم برداریم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه، پلیس امروز در جبهه مقاومت و جبهه داخلی حضور دارد و نقش‌آفرینی می‌کند، خاطرنشان کرد: ما به وجود شما‌ افتخار می‌کنیم. باید شب و روز خود را برای آسایش شما تقدیم و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار