تقدير رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

قاضی‌زاده هاشمی طی مراسمی از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بخاطر زحمات خالصانه در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) تقدیر و تجلیل به‌عمل آورد.
کد خبر: ۶۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 05October 2023

تقدير رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی مراسمی از «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بخاطر زحمات خالصانه در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) تقدیر و تجلیل به‌عمل آورد.

در راستای اقدامات بسیار مطلوب و تلاش‌های مجدانه «حسن نورانی» مدیرکل و مجموعه بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان در برپایی موکب همزمان با اربعین حسینی در مسیر زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مرزهای چذابه و شلمچه و ورودی‌های استان خوزستان، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» با اهدای لوح سپاس از مدیرکل بنیاد شهید استان قدردانی کرد.

در متن این لوح سپاس که در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با معاون رئیس جمهور در بنیاد مرکز به وی اهدا شد، آمده است:

خدا را شاکریم که این توفیق را بر ما عطا فرمود تا بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان بزرگ تمدن ساز اربعین حسینی نقش آفرینی نماید و در مسیر دلدادگی به آستان مقدس ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش سهمی داشته باشد.
برادر ارجمند جناب آقای «حسن نورانی» بدینوسیله از زحمات خالصانه و صادقانه جناب عالی در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورده و توفیقات روزافزون تان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار