حافظان نظم و امنیت از شهدای دفاع مقدس سرمشق گرفته‌اند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی آغاز هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 05October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

کارکنان خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیور مردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی‌شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این فرماندهی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر کارکنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت استان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تأمین می‌نمایند، تقدیر و تشکر می‌کنم و سلامتی و سربلندی این عزیزان در راه حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار