فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری

سردار «اکبری» گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسیده است.
کد خبر: ۶۲۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 02October 2023

برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در مرحله ۳۳ رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با ابلاغ فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سه سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه کمک‌های مومنانه در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: کمک‌های ذکر شده در حوزه‌های کمک معیشتی، کمک به نیازمندان و تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

سردار اکبری عنوان کرد: مرحله ۳۳ ام از رزمایش کمک‌های مومنانه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد و در همین راستا امروز بیش از ۳ هزار بسته لوازم التحریر تحویل دانش‌آموزان سراسر استان خواهد شد که ارزش ریالی این کمک‌های مومنانه بالغ‌بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرانی که در رزمایش کمک‌های مومنانه با سپاه حضرت قمرنبی هاشم (ع) همراهی کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری امکان فراهم کردن ابتدایی‌ترین نیاز‌های فرزند دانش‌آموز خود را ندارند بنابراین لازم است توجه ویژه‌ای به این قشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار