همایش علمی «دختران نو قلم» در اهواز برگزار شد

همایش علمی دختران نو قلم با حضور مسئولین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 01October 2023

همایش علمی «دختران نو قلم» در اهواز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش علمی دختران نو قلم امروز با حضور مسئولین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در این همایش اظهار داشت: همایش علمی دختران نو قلم با هدف کشف استعداد دانش آموزان نوقلم و نویسنده استان در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نهضت صدبرابری آثار دفاع مقدس در حوزه ادبیات با حضور دانش آموزان دوره متوسطه مدارس ناحیه 4 اهواز توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که به صورت کارگاهی برگزار شد 3 تن از اساتید حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس به صورت تعاملی و کارگاهی به آموزش و ارتقاء دانش نویسندگی دانش آموزان دختر نو قلم پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دشمنان تمرکز خود را روی نسل نوجوان و جوان ما به خصوص دختران این سرزمین گذاشته‌اند تا فرهنگ پوج و مبتذل غرب را با تمام زرق و برق‌هایش به جامعه ما تزریق کنند و ما موظف‌ایم که همچون دوران دفاع مقدس از ملت مان دفاع کنیم و باید در این جنگ نوین با ایجاد چنین برنامه هایی به دفاع از فرزندان مان بپردازیم.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: کدام نقطه از کشور را سراغ دارید که به اندازه خوزستان با جغرافیا، فرهنگ و سرزمین حماسه های 8 سال جنگ تحمیلی مانوس باشند بنابراین نوجوانان و جوانان ما باید در حوزه ادبیات دفاع مقدس سرآمد کشور باشند و از هم اکنون به تولید محتوا در این خصوص بپردازند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها