در همایش تجلیل از موکبداران نمونه کشور؛

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: فرماندهی صحنه اربعین حسینی به دست مبارک امام عصر (عج) است/ صحنه‌های اربعین حسینی برابر با صحنه‌های دفاع مقدس است

میراحمدی با بیان اینکه صحنه‌های اربعین حسینی برابر با صحنه‌های دفاع مقدس است، گفت: شما موکب داران عزیز کاری را به عهده گرفتید که از آرزو‌های اولیای الهی بوده است.
کد خبر: ۶۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 01October 2023

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: فرماندهی صحنه اربعین حسینی به دست مبارک امام عصر (عج) است/ صحنه‌های اربعین حسینی برابر با صحنه‌های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور که صبح امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، اظهار داشت: شما موکب داران عزیز به افتخار خادمی آقا اباعبدالله الحسین (ع) نائل شدید و این جایگاه بزرگی است و در این خادمی یک سری نهفته است و باید تلاش کرد که این جایگاه را از دست ندهید.

میراحمدی با بیان اينکه صحنه‌های اربعین حسینی برابر با صحنه‌های دفاع مقدس است، افزود: نقطه بارز فرهنگ دفاع مقدس اخلاص است؛ موکب داران بار اصلی حرکت عظیم جهانی راهپیمایی اربعین حسینی را به دوش می‌کشند و ما باید از این عزیزان درس بگیریم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اينکه فرماندهی صحنه اربعین حسینی به دست مبارک امام عصر (عج) است، یادآور شد: برخی این فرهنگ به را به شکل دیگری نگاه می‌کنند و این از مخاطرات اربعین است‌. بعضی می‌گویند اربعین دولتی و اربعین مردمی؛ این افکار بسیار خطرناکی است.

وی اضافه کرد: ما قدردان زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما موکب داران هستیم؛ امسال به فضل الهی و در سایه همکاری دولت عراق رضایت مندی در آحاد زائرین اربعین حسینی وجود داشت و در این راستا دولت عراق سهم برجسته‌ای ایفا کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور یادآور شد: از سربازان گمنام نیروی قدس سپاه نیز تشکر می کنم که خدمات زیادی برای راهپیمایی اربعین حسینی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک حرکت جدیدی را به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت به همت موکب داران انجام دادیم و تاریخ شروع سفرهای اربعین حسینی را از دهم صفر به اول صفر منتقل کردیم‌.

میر احمدی افزود: امسال از اول صفر خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی در عراق توسط شما موکب داران عزیز آغاز شد و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که موکب داران در زمان ها و جاهایی حضور پیدا کنند که به آنها نیاز است؛ مقطع اول تا دهم ماه صفر زمانی است زائرین به خدمات دهی شما متکی هستند و باید جز اولویت های برنامه ریزی شما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در زمان نبود موکب داران عراقی باید بیشترین خدمات به زائرین ایرانی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پس از ظهر اربعین حسینی زائرین ایرانی شرایط خوبی ندارند و باید در این راستا تدابیر و اقدامات لازم صورت گیرد؛ زائرین ایرانی باید در عراق عزیز و عزتمند باشد و با کرامت از آنها استقبال و پذیرایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار